الحاقیه لیفتراک

نصب و تعمیر الحاقیه لیفتراک

نصب و تعمیر الحاقیه انواع لیفتراک

_

تمامی خدمات ارائه شده برای نصب و تعمیر الحاقیه لیفتراک توسط مجموعه لیفت سرویس غرب با استفاده از جدیدترین تجهیزات موجود و با بکارگیری از قطعات اصلی و اورجینال انواع الحاقیه لیفتراک انجام می شود که سبب افزایش طول الحاقیه لیفتراک و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده از طرف این مجموعه می باشد. تعمیرات تخصصی و سرویس های قابل ارائه برای انواع الحاقیه لیفتراک در مجموعه لیفت سرویس غرب به شرح زیر می باشد.

  • نصب اصولی الحاقیه لیفتراک
  • تعمیر تخصصی الحاقیه لیفتراک
  • طراحی تخصصی الحاقیه لیفتراک
  • نقاشی الحاقیه با رنگ استاندارد
  • ساخت الحاقیه لیفتراک

جهت برقراری ارتباط با واحد نصب و تعمیر الحاقیه لیفتراک با شماره ۴۶۸۰۶۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با پر کردن و ارسال فرم زیر درخواست تعمیرات خود را به مجموعه لیفت سرویس غرب بصورت آنلاین ارسال نمایید.

درخواست نصب و تعمیر الحاقیه لیفتراک

نصب و تعمیر تخصصی انواع الحاقیه لیفتراک

_

جهت ثبت آنلاین درخواست نصب و تعمیر الحاقیه لیفتراک خود می توانید از فرم روبرو استفاده کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت نصب و یا تعمیر الحاقیه لیفتراک شما اقدامات لازم را انجام دهند.
پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت.
ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و سرویس در محل مشتری را دارند، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مورد نظر به محل لیفتراک اعزام شده و سرویس مورد نظر را روی دستگاه ها انجام می دهد و ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و یا سرویس در محل را ندارند، پس از هماهنگی های لازم، دستگاه مورد نظر به محل مجموعه لیفت سرویس غرب منتقل شده تا کارشناسان این مجموعه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و یا سرویس دستگاه انجام دهند.









    الحاقیه لیفتراک

    مشخصات الحاقیه لیفتراک

    مشخصات و ویژگی های انواع الحاقیه لیفتراک 

    _

    نیازهای صنعت برای حمل و جابجایی برخی از کالا ها و موارد خاص، وجود الحاقیه های متفاوت لیفتراک برای انجام حمل و بالابری توسط لیفتراک ها امری ضروری است. همچنین جهت استفاده بهینه از لیفتراک خود برای کاربرد های مختلف نیاز به تغییر در شاخک های لیفتراک دارید که این امر با نصب انواع الحاقیه مناسب روی آن امکان پذیر است.انواع  لحاقیه با ویژگی های منحصربه فرد به شرح زیر است:

    • فورک پوزیشنر لیفتراک: تنظیم گیره های الحاقیه به صورت اتوماتیک و هیدرولیکی
    • ساید پوزیشنر لیفتراک: برای حمل کالا هایی به شکل پالت با اندازه های مختلف
    • عدل گیر لیفتراک: برای جا به جایی کالاهایی مانند ورق های کاغذی
    • بلوک گیر لیفتراک: برای حمل بلوک های سیمانی
    • بشکه گیر لیفتراک: برای جا به جایی و حمل بشکه
    • کارتن کلمپ لیفتراک: برای حمل جعبه های کارتنی
    • رولگیر لیفتراک: برای حمل و جا به جایی محصولات رولی مانند رول کاغذ
    • کویل گیر لیفتراک: برای حمل رول هایی طویل مانند فرش

    تاریخچه لیفتراک هایستر

    آشنایی با تاریخچه لیفتراک‌های شرکت هایستر

    _

    اولین کارخانه شرکت هایستر که صرفا به تولید لیفتراک اختصاص داده شده در سال ۱۹۴۶ در دانویل ، ایلینوی (ایالات متحده آمریکا) افتتاح شده است. هایستر طیف گسترده ای از ماشین آلات بارگیری مواد، تجهیزات صنعتی و انبارداری را تولید می نماید و در ۱۳۰ کشور فعالیت دارد .لیفتراک های هایستر برای تقاضای عملیات های سخت در همه جا طراحی شده است. هایستر یکی از پیشگامان لیفتراک و یکی از مشهورترین نامها در این صنعت است.

    این شرکت لیفتراک سازی را از ۸۰ سال پیش در کشور آمریکا شروع کرد یکی از شرکت های پیشرو در ضمینه ساخت لیفتراک  و ماشین آلات صنعتی می باشد. توزیع و پشتیبانی محصولات این شرکت در  اروپا، شرق میانه، آفریقا و هند، امریکا و کانادا، آمریکای لاتین، برزیل، آسیا و چین می باشد.

    عملکرد بسیار خوب لیفتراک هایستر را می توان بخاطر قدرت موتور دیزلی و برقی فوق العاده لیفتراک های ساخت شرکت هایستر دانست. احتمالا لیفتراک هایستر برای برخی افراد چندان نام آشنا نباشد اما از برندهای مطرح در بخش های عمرانی می باشد.  هایستر یک شرکت آمریکایی است که انواع ماشین آلات سنگین را تولید میکند و از جمله محصولات این شرکت باید به لیفتراک اشاره نمود. لیفتراک هایستر در مدل های مختلف تولید میشود که بیشتر این مدل ها در کشور ایران یافت می شوند. لیفتراک های تولیدی شرکت هایستر شامل لیفتراک دیزلی ، لیفتراک دوگانه سوز و لیفتراک برقی می باشند.