لیفتراک تویوتا

تعمیر لیفتراک تویوتا برقی

تعمیرات تخصصی لیفتراک برقی تویوتا

_

تعمیر لیفتراک تویوتا برقی به چه شکلی انجام می شود؟

به منظور تعمیر لیفتراک تویوتا برقی بوسیله فرم زیر درخواست خود را ارسال فرمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

تعمیر لیفتراک دیزل تویوتا چگونه انجام می شود؟

به منظور درخواست تعمیر لیفتراک دیزل تویوتا نیز می بایست فرم زیر تکمیل شود تا بوسیله تیم فنی با شما تماس گرفته شود

 

 

تمامی خدمات ارائه شده برای تعمیرات لیفترک تویوتا توسط مجموعه لیفت سرویس غرب با استفاده از جدیدترین تجهیزات موجود و با بکارگیری از قطعات اصلی و اورجینال ماشین آلات شرکت تویوتا انجام می شود که سبب افزایش طول عمر لیفتراک ها و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده از طرف این مجموعه می باشد. تعمیرات تخصصی انواع لیفتراک دیزلی تویوتا ، لیفتراک دوگانه سوز تویوتا و لیفتراک برقی تویوتا و سرویس های قابل ارائه برای این ماشین آلات در مجموعه لیفت سرویس غرب به شرح زیر می باشد.

  • تعمیر باتری لیفتراک
  • تعمیر اکسل لیفتراک
  • تعمیر سیستم روشنایی
  • تعمیر گیربکس لیفتراک
  • تعمیر موتور لیفتراک
  • تعمیر ترمز لیفتراک
  • تعمیر صندلی لیفتراک
  • تعویض روغن لیفتراک
  • تعویض فیلتر لیفتراک
  • تعمیر هیدرولیک لیفتراک
  • تعمیر الحاقیه لیفتراک
  • تعمیر شارژر لیفتراک

جهت برقراری ارتباط با واحد تعمیر سیار لیفتراک تویوتا با شماره ۴۶۸۰۶۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با پر کردن و ارسال فرم زیر درخواست تعمیرات خود را به مجموعه لیفت سرویس غرب بصورت آنلاین ارسال نمایید.

درخواست تعمیر لیفتراک تویوتا

تعمیرات تخصصی انواع لیفتراک تویوتا

_

جهت ثبت آنلاین درخواست تعمیر لیفتراک خود می توانید از فرم روبرو استفاده کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیر و یا سرویس لیفتراک شما اقدامات لازم را انجام دهند.
پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت.
ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و سرویس در محل مشتری را دارند، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مورد نظر به محل لیفتراک اعزام شده و سرویس مورد نظر را روی دستگاه ها انجام می دهد و ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و یا سرویس در محل را ندارند، پس از هماهنگی های لازم، دستگاه مورد نظر به محل مجموعه لیفت سرویس غرب منتقل شده تا کارشناسان این مجموعه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و یا سرویس دستگاه انجام دهند.









    لیفتراک تویوتا

    مشخصات لیفتراک تویوتا

    مشخصات و ویژگی های انواع لیفتراک تویوتا

    _

    صنایع تویوتا، شرکت ماشین‌سازی ژاپنی است، که در زمینه تولید قطعات خودرو و کامیون، ماشین‌آلات نساجی، تجهیزات ترابری و دستگاه‌های الکترونیکی فعالیت می‌نماید.

    شرکت صنایع تویوتا در سال ۱۹۲۶ توسط ساکیشی تویودا راه‌اندازی شد و در حال حاضر به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده لیفتراک در جهان شناخته می‌شود. همچنین یکی از بزرگترین سازندگان انواع کمپرسور در جهان به‌شمار می‌آید.

    دفتر مرکزی این شرکت در شهر کاریا، آیچی، ژاپن قرار دارد و سهام آن در بازار بورس توکیو معامله می‌شود.

    • مورد استفاده برای جابجایی انواع مواد صنعتی در محوطه های باز
    • کاربری ساده و راحت برای استفاده راننده لیفتراک
    • زاویه دید بسیار عالی دکل لیفتراک تویوتا
    • موتور پر قدرت ساخت تویوتای ژاپن
    • استفاده راحت برای راننده لیفتراک
    • فرمان هیدرولیک با حساسیت بالا
    • مصرف سوخت بسیار کم
    • دارای کولر و بخاری
    • خرابی بسیار کم

    تاریخچه لیفتراک تویوتا

    آشنایی با تاریخچه لیفتراک‌های شرکت تویوتا

    _

    در زمان جنگ جهانی دوم و بعد از آن روش های کاراتری برای انبارداری در انبارهای بزرگ شکل گرفت و انبارها به لیفتراک های با قدرت مانور بالا و ظرفیت های بیشتر نیاز پیدا کردند و این نیاز باعث ارائه مدل های جدید لیفت تراک در بازار شد.
    در سال 1956 شرکت تویوتا اولین لیفتراک خود با سریLA را در ژاپن ارائه کرد و در سال 1967 اولین لیفتراک تویوتا در آمریکا به فروش رسید
    اولین لیفتراک تویوتا که در آمریکا فروخته شد (سال 1967)

    تاریخچه لیفتراک تویوتا

    کمتر کسی در دنیا محصولات بسیار عالی شرکت تویوتا را نمی شناسد . در اصل می توان گفت در صنعت خودرو یکی از پیشتازهای دنیا می باشد بحث ما در رابطه با محصولات انبار و باربری می باشد و به خودرو ها تویتا ورود نمی کنیم . شرکت تویتا حدود ۵۰ سال قبل بازار لیفتراک خود را در آمریکای شمالی راه اندازی کرد و حدودا ۵۰۰ هزار لیفتراک در ایالات متحده امریکا تولید کرد . این شرکت از سال ۲۰۰۲ به عنوان بزرگترین تولید کننده لیفتراک در امریکا بوده است. موقعیت اصلی شرکت تولید لیفتراک تویوتا در کلمبوس واقع شده است، که کارخانه مادر و فول ورک می باشد. شرکت تویوتا یکی از محبوبترین شرکت های تولید کننده تجهیزات انبار مانند لیفتراک و بالابرهای برقی و … , کامیون ها و کشنده های قدرتمند , جک های پالت و… با دوام و اطمینان بالا در جهان می باشد.

    افتخارات شرکت تویوتا

    تویوتا، یک شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن، در شهر تویوتا، آیچی قرار دارد. شمار کارکنان شرکت تویوتا در سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۳۳۳ هزار نفر اعلام شد و به عنوان بزرگترین خودرو ساز جهان شناخته می شود.طبق آمار فروش شرکت تویوتا، از هر پنج دستگاه لیفتراکی که در سطح جهان فروخته می شود یک دستگاه متعلق به این شرکت می باشد. شرکت تویوتا در طی سال های 2002 تا 2011 میلادی موفق به اخذ مقام نخست بزرگترین عرضه کننده تجهیزات صنعتی و ارائه کننده بهترین خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی در جهان شد.

    کیفیت محصولات تویوتا

    در سال 1956 شرکت تویوتا اولین لیفتراک خود با سریLA را در ژاپن ارائه کرد و در سال 1967 اولین لیفتراک تویوتا در آمریکا به فروش رسید. راجب کیفیت محصولات تولیدی این شرکت همین کافیست که از میان برندهای لیفتراک، طبق آخرين لیست رده بندی لیفتراک های دنیا ، برای دوازدهمین سال متوالی شرکت تویوتای ژاپن (.Toyota Industries Corp) موفق به کسب مقام نخست گردید.

    TOYOTA

     

    مزایای استفاده از انواع لیفتراک تویوتا در حمل و نقل کالا

    از دیدگاه اپراتور لیفتراک، رانندگی با یکی از انواع این لیفتراک ها می تواند بسیار لذت بخش باشد. اتاقک این دستگاه ها تمام امکانات رفاهی را برای راننده فرآهم کرده اند.
    یکی از امتیازاتی که مدیران با خرید لیفتراک تویوتا به دنبال آن هستند، افزایش بهره وری شرکت، صرفه جویی در هزینه و وقت و تأمین حداکثر ایمنی بارگیری است؛ خوشبختانه لیفتراک تویوتا توانسته است این انتظارات را برآورده سازد. از سویی دیگر، تنوع مدل های لیفتراک باعث می شود متقاضیان خرید این دستگاه ها بتوانند بهتر و راحت تر تصمیم گیری کنند. امکان بارگیری در موقعیت های مختلف توسط محصولات شرکت تویوتا وجود دارد.قادر با بارگیری و حمل کالا در مدت زمان های طولانی هستند؛ این ویژگی نشان دهنده توان و قدرت بالای موتور این محصولات است. قابلیت نصب تجهیزات جانبی بر روی لیفتراک، یکی دیگر از مزیت های استفاده از این دستگاه ها در شرایط مختلف است.

    امکان ورود لیفتراک به داخل کانتینر

    در مورد انواع لیفتراک معیار هایی مطرح است. برای نمونه دارا بودن امکاناتی که سبب ورود دستگاه به داخل کانتینر شود که خوشبختانه امکان ورود لیفتراک تویوتا به داخل کانتینر از ویژگی های شاخص شرکت تویوتا به شمار می اید. این شاخص تقسیم کننده از مهمترین ها می باشد چرا که یکی از اولین اولویت های خریداران است. چون در بسیاری از مواقع نیاز به ورود دستگاه به داخل کانتینر های باری است. در حقیقت این موضوع خود امری شاخص و تعیین کننده است. دلایل آن نیز به صورت کامل و مستدل بررسی می شود. البته چند عامل فرعی نیز در این میان مطرح هستند.

    نداشتن الودگی محیطی

    نداشتن آلودگی و آلایندگی این دستگاه ها را برای محیط های خاصی مطلوب نموده است. برخی فضا های کاری چنین الزاماتی را اجتناب ناپذیر می نماید. سردخانه های مواد غذایی را تصور نمایید. محیط های با فضای مناسب و دمای مطلوب برای نگهداری مواد غذایی و فاسد شدنی. چنین کالا هایی نیازمند محیطی است که آلودگی نداشته باشد. زیرا آلودگی با محیط و کالا ها ناسازگار است.

     توانایی حمل بار با اوزان مختلف

    در میان تجهیزات لیفتراک برقی که در بازار هستند، این لیفتراک ژاپنی جایگاهی بس با اهمیت دارد. معمولا در میان رقبا حرف اول را در زمینه تجهیزات برقی و لیفتراک های برقی می زند. در بازار های داخلی ما نیز این سازنده در این زمینه تولیدی، بازار خاص خودش را دارد. طرفدران این برند نیز کم نیستند و بسیار قابل توجه هستند.لیفتراک برقی تویوتا وزن های کاری مختلفی دارد. این موضوع برای پوشش تناژ بار های مختلف است. تصور این که فقط یک وزن کاری برای لیفتراک ها تولید شود کمی غیر واقعی به نظر می رسد. چرا که متقاضیان بار هایی با اوزان مختلف دارند.

     

    مجموعه لیفت سرویس غرب با به کارگیری تخصص و دانش کاربردی خود در زمینه تعمیر لیفتراک تویوتا ارائه دهنده ی بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد.