دیزل ژنراتور

تعمیر دیزل ژنراتور

تعمیر دیزل ژنراتور

_

تمامی خدمات ارائه شده برای تعمیر دیزل ژنراتور توسط مجموعه لیفت سرویس غرب با استفاده از جدیدترین تجهیزات موجود و با بکارگیری از قطعات اصلی و اورجینال ماشین آلات دیزل ژنراتور انجام می شود که سبب افزایش طول عمر دیزل ژنراتور و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده از طرف این مجموعه می باشد. تعمیرات تخصصی و سرویس های قابل ارائه برای انواع دیزل ژنراتور در مجموعه لیفت سرویس غرب به شرح زیر می باشد.

  • تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور
  • تعمیر اساسی موتور دیزل ژنراتور
  • نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور
  • تامین قطعات و لوازم دیزل ژنراتور

جهت برقراری ارتباط با واحد تعمیر سیار دیزل ژنراتور با شماره ۴۶۸۰۶۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با پر کردن و ارسال فرم زیر درخواست تعمیرات خود را به مجموعه لیفت سرویس غرب بصورت آنلاین ارسال نمایید.

درخواست تعمیر دیزل ژنراتور

تعمیرات تخصصی انواع دیزل ژنراتور

_

جهت ثبت آنلاین درخواست تعمیر دیزل ژنراتور خود می توانید از فرم روبرو استفاده کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیر و یا سرویس دیزل ژنراتور شما اقدامات لازم را انجام دهند.
پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت.
ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و سرویس در محل مشتری را دارند، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مورد نظر به محل لیفت دیزل ژنراتور اعزام شده و سرویس مورد نظر را روی دستگاه ها انجام می دهد و ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و یا سرویس در محل را ندارند، پس از هماهنگی های لازم، دستگاه مورد نظر به محل مجموعه لیفت سرویس غرب منتقل شده تا کارشناسان این مجموعه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و یا سرویس دستگاه انجام دهند.









    دیزل ژنراتور

    مزایای استفاده از دیزل ژنراتور:

    مزایای دیزل ژنراتور

    _

    داشتن قدرت بالا به دلیل تولید قدرت مکانیکی بالا از جمله مزایای استفاده از دیزل ژنراتورها می باشد.این موضوع ازجمله دلایل استفاده از دیزل ژنراتورها در لیفتراک هایی از این نوع می باشد .دلیل دیگر استفاده از دیزل ژنراتورها قیمت پایین سوخت آن یعنی گازوئیل که در کشور ما از قیمت پایین تری به نسبت برخوردار است میباشد این موضوع باعث گردیده این گونه موتورها استفاده بیشتری داشته باشند وکارخانه های سازنده از آنها بهره بسیار بگیرند .

    مزایای بیشتر دیزل ژنراتور

    از دیگر مزایای دیزل ژنراتورها میزان مصرف آنها است به طور کلی می توان گفت یک دیزل ژنراتور سوختی مابین ۲.۵ تا ۳.۵ لیتر در ساعت دارد که به نسبت میزان پایینی محسوب میگردد. نکاتی که باید در مورد دیزل ژنراتورها رعایت گردند :
    گازوئیل در زمستان یخ می زند بنابراین می بایست در هوای سرد محیطی گرم را برای آن فراهم نمایید اگر چه کارخانه های سازنده محفظه های گرم کننده ای را تعبیه کرده اند که همواره در هوای سرد شروع به گرم کردن موتور می نماید و گاهاً این سیستم گرم کننده به صورت اتوماتیک می باشد که این امر باعث شده است تا رانندگان زمانی را برای گرم کردن موتور از دست ندهندهمچنین می بایست صافی های روغن و بنزین آن هر شش ماه یک بار تعویض گردد و نیز کامپیوتر لیفتراک چک شده و خطاهای مربوط به آن برطرف گردد.

    قطعات تشکیل دهنده دیزل ژنراتور:

    قطعات دیزل ژنراتور

    _

    ژنراتور تشکیل شده از موتور. شاسی. باک. سیستم کاهنده صدا .قطع کننده های اتوماتیک. گرم کننده روغن . سیستم خنک کننده و گرم کننده های کاهش رطوبت وسیستم استارت اتوماتیک .ژنراتور چیست ؟ ورودی این دستگاه گازوئیل با سوخت فسیلی و خروجی آن برق والکنریسیته میباشد. ژنراتور ها دستگاهی هستند که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی و برق تبدیل می نماید در دیزل ژنراتور ها موتوری وجود دارد که تامین کننده انرژی مکانیکی ژنراتورها هست .به تعبیری دیزل ژنراتور ها همان ژنراتور هایی هستند که در ابتدای آنها یک موتور قرار گرفته که سوخت آن گازوئیل است . بدهی است کلیه تشکیلات یک موتور مکانیکی را نیز داراست .