استاکر

تعمیر استاکر دستی

تعمیر استاکر دستی 

_

تمامی خدمات ارائه شده برای استاکر های دستی توسط مجموعه لیفت سرویس غرب با استفاده از جدیدترین تجهیزات موجود و با بکارگیری از قطعات اصلی و اورجینال ماشین آلات استاکر انجام می شود که سبب افزایش طول عمر استاکر و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده از طرف این مجموعه می باشد. تعمیرات تخصصی و سرویس های قابل ارائه برای انواع استاکر های دستی در مجموعه لیفت سرویس غرب به شرح زیر می باشد.

  • تعمیر باتری استاکر
  • تعمیر اکسل استاکر
  • تعمیر سیستم روشنایی
  • تعمیر گیربکس استاکر
  • تعمیر موتور استاکر
  • تعمیر ترمز استاکر
  • تعمیر صندلی استاکر
  • تعویض روغن استاکر
  • تعویض فیلتر استاکر
  • تعمیر هیدرولیک استاکر
  • تعمیر الحاقیه استاکر
  • تعمیر شارژر استاکر

جهت برقراری ارتباط با واحد تعمیر سیار استاکر دستی با شماره ۴۶۸۰۶۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با پر کردن و ارسال فرم زیر درخواست تعمیرات خود را به مجموعه لیفت سرویس غرب بصورت آنلاین ارسال نمایید.

درخواست تعمیر 

تعمیرات تخصصی انواع استاکر دستی

_

جهت ثبت آنلاین درخواست تعمیر استاکر خود می توانید از فرم روبرو استفاده کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیر و یا سرویس استاکر شما اقدامات لازم را انجام دهند.
پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت.
استاکرهایی که قابلیت تعمیر و سرویس در محل مشتری را دارند، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مورد نظر به محل استاکر اعزام شده و سرویس مورد نظر را روی دستگاه ها انجام می دهد و استاکر هایی که قابلیت تعمیر و یا سرویس در محل را ندارند، پس از هماهنگی های لازم، دستگاه مورد نظر به محل مجموعه لیفت سرویس غرب منتقل شده تا کارشناسان این مجموعه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و یا سرویس دستگاه انجام دهند.









    مشخصات 

    مشخصات و ویژگی های انواع استاکر دستی

    _

    استاکرها را می توان از نظر ساختاری شبیه به لیفتراک ها می باشند با این تفاوت که قابلیت های لیفتراک بیشتر و همچنین ابعاد و اندازه آن ها بزرگ تر است. استاکر در دسته ابزار و ماشین آلات انبارداری طبقه بندی می شود و بیشتر در فروشگاه ها، کارخانه های کوچک، انبارهای بزرگ و مواردی که بارهای حدود 3 تن باید جابه جا شوند مورد استفاده قرار می گیرد.
    استاکرها در واقع بالابرهایی با ابعاد و اندازه کوچک هستند. یک دستگاه استاکر از دو شاخک، چنگال بزرگ، بدنه اصلی، اهرم و جایگاه اپراتور تشکیل شده است. توسط اهرم های کنترل، شاخک های استاکر در زیر بارها و یا جعبه ها قرار می گیرند، سپس اپراتور توسط این اهرم ها کالاها را به سمت بالا حرکت می دهد. تمام مراحل بارگیری، حمل و تخلیه کالا توسط استاکر با ایمنی زیاد و به سهولت قابل انجام است.
    شاخک های استاکر را می توان در ابعاد مختلف و متناسب با ابعاد جعبه ها تنظیم نمود. حرکت شاخک استاکر به وسیله دکمه هایی که بر روی اهرم کنترل دستگاه قرار دارند قابل اجرا است.

    انواع استاکر

    آشنایی با انواع استاکر

    _

    استاکر یا لیفتراک دستی به سه دستی، نیمه برقی و استاکر برقی تقسیم می شود. استاکر دستی با تلمبه زدن به صورت دستی یا با قدرت پا عمل می کند و حرکت دستگاه به جلو و عقب هم به صورت هل دادن می  باشد. استاکر نیمه برقی مانند بالابر به صورت برقی باعث حرکت بار به بالا یا پایین می شود و حرکت دستگاه به جلو وعقب باز هم به صورت دستی می باشد. در نوع استاکربرقی مانند لیفتراک های دیزلی تمام حرکت های دستگاه به صورت برقی انجام می شود. استاکرها را را با عناوینی دیگر نیز می شناسند. مانند: جک بالابر، لیفتراک دستی، بالابر صنعتی و …