تعمیر گیربکس لیفتراک

تعمیر گیربکس لیفتراک

_

تمامی خدمات ارائه شده برای تعمیر گیربکس لیفتراک توسط مجموعه لیفت سرویس غرب با استفاده از جدیدترین تجهیزات موجود و با بکارگیری از قطعات اصلی و اورجینال گیربکس لیفتراک انجام می شود که سبب افزایش طول عمر لیفتراک ها و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده از طرف این مجموعه می باشد. تعمیرات تخصصی و سرویس های قابل ارائه برای انواع گیربکس لیفتراک در مجموعه لیفت سرویس غرب به شرح زیر می باشد.

  • تنظیم استاندارد رگلاژ
  • استفاده از روغن توصیه شده شرکت سازنده لیفتراک
  • بکارگیری نیروی متخصص
  • رفع روغن ریزی گیربکس
  • تعمیر گیربکس اتوماتیک

جهت برقراری ارتباط با واحد تعمیر سیار گیربکس لیفتراک با شماره ۴۶۸۰۶۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با پر کردن و ارسال فرم زیر درخواست تعمیرات خود را به مجموعه لیفت سرویس غرب بصورت آنلاین ارسال نمایید.

درخواست تعمیر گیربکس لیفتراک

تعمیرات تخصصی انواع گیربکس لیفتراک

_

جهت ثبت آنلاین درخواست تعمیر خود می توانید از فرم روبرو استفاده کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیر و یا سرویس گیربکس لیفتراک شما اقدامات لازم را انجام دهند.
پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت.

گیر بکس لیفتراک

گیربکس لیفتراک هایی که قابلیت تعمیر و سرویس در محل مشتری را دارند، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مورد نظر به محل لیفتراک اعزام شده و سرویس مورد نظر را روی دستگاه ها انجام می دهد و گیربکس هایی که قابلیت تعمیر و یا سرویس در محل را ندارند، پس از هماهنگی های لازم، دستگاه مورد نظر به محل مجموعه لیفت سرویس غرب منتقل شده تا کارشناسان این مجموعه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و یا سرویس دستگاه انجام دهند.









    گیربکس لیفتراک

    مشخصات گیربکس لیفتراک

    مشخصات و ویژگی های انواع گیربکس لیفتراک

    _

    برای انتقال قدرت در لیفتراک ها به صورت کلی از سه نوع گیربکس استفاده می شود. نوع اول یا ساده ترین نوع، گیربکس دستی یا کلاچی می باشد. نوع دوم سیستم های انتقال قدرت هیدرو استاتیک می باشد. نوع سوم و متداول ترین نوع گیربکس لیفتراک از نوع اتوماتیک با سیستم انتقال قدرت تورک کانورتور می باشد که همگی به لحاظ نوع عملکرد خاصشان از قطعات مختلفی در ساختمان خود استفاده می نمایند. لذا با توجه به محدودیت های دسترسی و دمونتاژ گیربکس لیفتراک استفاده از قطعات با کیفیت بالا بسیار حائز اهمیت می باشد.

    تعمیر گیربکس لیفتراک

    آشنایی با انواع گیربکس لیفتراک

    _

    گیربکس یکی از مهمترین اجزا تشکیل دهنده هر دستگاه است که وظیفه آن تبدیل دور و گشتاور می باشد. انواع گیربکس به سه مدل خلاصه می شود گیربگس دستی گیربکس نیمه اتوماتیک گیربکس اتوماتیک.  گیربکس یکی از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده لیفتراک می باشد. دو دلیل برای ارزش بالای گیربکس وجود دارد اول آنکه هر موتوری دارای دور محدودی است و بیشتر از آن نمی تواند کار کند و نکته دوم گشتاور مشخصی است که هر موتور با حداکثر دور خود می تواند تولید بکند. گیربکس لیفتراک ها در واقع یک واسطه ای بین موتور ومصرف کننده توان موتور است که موتور و مصرف کننده توان موتور یک انعطاف پذیری بوجود می آورد. در نهایت در هر وسیله ای گیربکس مکانیزم خاصی دارد که به وسیله آن میزان معینی از دور موتور با استفاده از چرخ دنده های مختلف و سرعت های متفاوت به تمامی چرخ ها منتقل می شود.