لیفتراک لینده

تعمیر لیفتراک لینده

تعمیرات تخصصی انواع لیفتراک لینده

_

تمامی خدمات ارائه شده برای ماشین آلات شرکت لینده توسط مجموعه لیفت سرویس غرب با استفاده از جدیدترین تجهیزات موجود و با بکارگیری از قطعات اصلی و اورجینال ماشین آلات شرکت لینده انجام می شود که سبب افزایش طول عمر لیفتراک ها و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده از طرف این مجموعه می باشد. تعمیرات تخصصی و سرویس های قابل ارائه برای انواع لیفتراک دیزلی لینده ، لیفتراک دوگانه سوز لینده و لیفتراک برقی لینده در مجموعه لیفت سرویس غرب به شرح زیر می باشد.

  • تعمیر باتری لیفتراک
  • تعمیر اکسل لیفتراک
  • تعمیر سیستم روشنایی
  • تعمیر گیربکس لیفتراک
  • تعمیر موتور لیفتراک
  • تعمیر ترمز لیفتراک
  • تعمیر صندلی لیفتراک
  • تعویض روغن لیفتراک
  • تعویض فیلتر لیفتراک
  • تعمیر هیدرولیک لیفتراک
  • تعمیر الحاقیه لیفتراک
  • تعمیر شارژر لیفتراک

جهت برقراری ارتباط با واحد تعمیر سیار لیفتراک لینده با شماره ۴۶۸۰۶۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با پر کردن و ارسال فرم زیر درخواست تعمیرات خود را به مجموعه لیفت سرویس غرب بصورت آنلاین ارسال نمایید.

درخواست تعمیر لیفتراک

تعمیرات تخصصی انواع لیفتراک لینده

_

جهت ثبت آنلاین درخواست تعمیر لیفتراک خود می توانید از فرم روبرو استفاده کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیر و یا سرویس لیفتراک شما اقدامات لازم را انجام دهند.
پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت.
ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و سرویس در محل مشتری را دارند، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مورد نظر به محل لیفتراک اعزام شده و سرویس مورد نظر را روی دستگاه ها انجام می دهد و ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و یا سرویس در محل را ندارند، پس از هماهنگی های لازم، دستگاه مورد نظر به محل مجموعه لیفت سرویس غرب منتقل شده تا کارشناسان این مجموعه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و یا سرویس دستگاه انجام دهند.









    پروگرام لیفتراک لینده

    پروگرامر لینده (linde forklift Programmer)

      • رفع خطا ها
      • تشخیص ایرادهای دستگاه های برقی و دیزل و دو گانه سوز
      • قابلیت تنظیم دستگاها مطابق استانداردهای لینده
      • تامین قطعات

    ثبت سفارش قطعات یدکی اصلی تحویل 15 روزه

    لیفتراک لینده

    مشخصات لیفتراک لینده

    مشخصات و ویژگی های انواع لیفتراک لینده

    _

    مشخصات فنی لیفتراک مدل  E20-EVO

    محصول لیفتراک جدید شرکت لینده E20-E35 به نسبت لیفتراک های پیشین از قدرت بالایی برخوردار است و برای بارهای بین ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ کیلو گرم بسیار مناسب می باشد . طراحی خاص لیفتراک E20-E35 موجب شده است تا راننده زاویه دید مناسب و بیشتری را به بار داشته باشد و این سرعت حمل و نقل را بیشتر خواهد کرد.لیفتراک E20-E35 دارای دو موتور قدرتمند و محور جمع و جور قدرتمندی برخوردار است که بارهای بالای ۲۵۰۰ کیلو را تحمل می کند . ترمز و نگهدارنده قوی دارد. به غیر از قطعات بزرگ و تمامی قطعات به صورت کاملا هوشمند طراحی شده اند و یک واحد کاملا خاص را پدید آورده اند. مانور پذیری لیفتراک E20-E35 بسیار مطلوب است همچنین E20-E35  از یک سیستم مدیریت انرژی عالی برخوردار است که مصرف انرژی کمتر را به همراه خواهد داشت.

    ویژگی های لیفتراک لینده دیزلی و گازی لینده ۱ الی ۸ تن مدل H

    ـ لیفتراک لینده توانایی حمل بارهایی از ۱,۲ تن تا ۸ تن  بارگیری و تخلیه بار در انبارها

    کامیونها، جابجایی صخره های سنگی، استفاده در کارخانجات خودروسازی.

    ـ گشتاور بالا موتور دیزل لیفتراک و نیرو محرکه هیدرواستاتیکی در این نوع لیفتراک لینده توانایی جابجایی کالا را به آنها داده است.

    ـ حمل بار انواع بسته های کاغذ، انواع جعبه های بطری نوشابه، تخته ها و

    حمل بلوکهای سیمانی و بتونی از جمله موارد کاربرد این گروه می باشد.

    ـ فضای بسیار ساده راحت ، صندلی هیدرولیکی بسیار راحت برای راننده لیفتراک

    ـ سیستم دو پدالی لینده بی نیاز از پدال ترمز

    ـ سقف محافظ راننده لیفتراک

    ـ طراحی تخصصی برای محافظ از راننده لیفتراک و ایمنی بالا محافظ در برابر ورود گرد و غبار به داخل کابین ماشین

    ـ گشتاور بالا با دور موتور پایین مصرف سوخت پایین و سر و صدای کم موتور دیزلی و گازی.

    ـ انتقال هیدرواستاتیک تمام خودکار نیرو لیفتراک لینده این امکان را میدهد که ماشین در سرعت بالا بدون تکان حرکت کند و عملکرد ترمزها را بعهده دارد.

    ـ راننده لیفتراک دید بسیار بالا از بین فضای باز دکل لیفتراک خواهد داشت.

    ـ استهلاک بسیار کم لیفتراک لینده به بعلت برخورداری از سیستم انتقال قدرت هیدرواستاتیکی و عدم نیاز به کاسه ترمز دل های ۱۲۰H به بالا محسوب میشود.

     

     

    مشخصات فنی لیفتراک لینده برقی

    • این مدل یا نوع E از لیفتراک لینده ( لیفتراک لیدا ) مدل های برقی توانایی حمل بار از ۱ تا ۴٫۸ تن را داراست.
    • حمل بارهای ویژه در فضاهای بسته و سوله ها که پاکیزه بودن هوا از اهمیت خاصی برخوردار است.
    • سه سیستم ترمز مستقل از هم در این لیفتراک
    • دارای دو نوع سه چرخ و چهار چرخ ، دارای کلید اصلی ایمنی
    • هدایت راحت هیدرولیکی بدون شک و لرزه برای راننده لیفتراک
    • محافظ هوشمند جهت جلوگیری از برق گرفتگی در زمان برداشتن سقف کابین ، قطع خودکار جریان برق
    • بازدهی عالی در نظر گرفتن راحتی راننده لیفتراک
    • کمی سرو صدای لیفتراک لینده
    • سیستم ترمز مطمئن و به صرفه ، موتور دیزل بهینه سازی شده

    تاریخچه لیفتراک

    آشنایی با تاریخچه لیفتراک‌های شرکت لینده

    _

    شرکت لینده  در سال ۱۹۰۴ میلادی توسط آقای کارل ون لینده تاسیس گردید. در سال ۱۹۵۵ سیستم هیدرواستاتیک توسط این شرکت اختراع و اولین لیفتراک برقی این شرکت نیز در سال ۱۹۷۱ به بازار معرفی شد. در سال ۱۹۶۰ اولین لیفتراک با استفاده از سیستم هیدرو استاتیک تولید شد.  شرکت لینده آلمان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه لیفتراک و تجهیزات انباری در جهان به شمار میرود که بیشترین سهم بازار اروپا را در اختیار دارد.

    شرکت لینده آلمان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه لیفتراک و تجهیزات انباری در جهان به شمار میرود که بیشترین سهم بازار اروپا را در اختیار دارد. در سال ۲۰۰۶ میلادی، لینده به مالکیت گروه KION درآمد که از بزرگترین شرکتهای دنیا در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی و ارائه راهحلهای مورد نیاز در لجستیک و انتقال مواد محسوب میشود . لینده هم اکنون با حدود ۷۰۰ مرکز فروش و خدمات پس از فروش در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا حضور دارد. خطوط تولید و مونتاژ این کارخانه در کشورهایی نظیر آلمان، فرانسه، جمهوری چک، آمریکا و چین مستقر هستند. لینده با داشتن طیف وسیعی از محصولات مرتبط با انتقال مواد از قبیل لیفتراکهای دیزل، برقی، گاز سوز (CNG/LPG) و تجهیزات انباری مانند پالت تراک، پالت استاکر، ریچ تراک، دستگاههای راهروباریک (VNA ) و …

    لیفتراک لینده

      مرکز و دفتر اصلی بزرگترین شرکت تولید لیفتراک و لودر و تجهیزات انبار لینده در فرانسه واقع شده است .لینده در ارپ به نام Fenwick نیز خوانده می شود .  خطوط تولید و مونتاژ این کارخانه در کشورهایی نظیر آلمان، فرانسه، جمهوری چک، آمریکا و چین مستقر هستند . شرکت بزرگ لینده در سراسر جهان نمایندگی هایی برای فروش محصولات خود دارد و از این رو توانسته است در حدود ۱۳۰۰۰ نفر را مشغول به کار از طریق برند خود کند. لینده در سراسر دنیا بیش از ۷۰۰ مرکز فروش و خدمات و در بیش از ۱۰۰ کشور نیز فعالیت تجاری دارد.

       لینده با داشتن طیف وسیعی از محصولات مرتبط با انتقال مواد از قبیل لیفتراک های دیزل، برقی، گاز سوز (CNG/LPG) و تجهیزات انباری مانند پالت تراک، پالت استاکر، ریچ تراک، دستگاههای راهروباریک (VNA ) و ..فعالیت میکند.اساس فعالیت شرکت لینده در تولید انواع لیفتراک , موتورهای الکتریکی و دیزلی , تجهیزات انبار , نرم افزار مدیریت ناوگان حمل و نقل , راه حل اتوماسیو و سیستم های پشتیبانی راننده می باشد.

    درحال حاضر محصولات سری H و E در بازار موجود است. برخی از محصولات لیفتراک سری E20_E35 را میتوانید مشاهده کنید