لیفتراک اشتیل

تعمیر لیفتراک اشتیل

_

تمامی خدمات ارائه شده برای ماشین آلات شرکت اشتیل توسط مجموعه لیفت سرویس غرب با استفاده از جدیدترین تجهیزات موجود و با بکارگیری از قطعات اصلی و اورجینال ماشین آلات شرکت هایستر انجام می شود که سبب افزایش طول عمر لیفتراک ها و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده از طرف این مجموعه می باشد. تعمیرات تخصصی و سرویس های قابل ارائه برای انواع لیفتراک دیزلی اشتیل ، لیفتراک دوگانه سوز اشتیل و لیفتراک برقی اشتیل و تعمیر لیفتراک اشتیل در مجموعه لیفت سرویس غرب به شرح زیر می باشد.

  • تعمیر باتری لیفتراک
  • تعمیر اکسل لیفتراک
  • تعمیر سیستم روشنایی
  • تعمیر گیربکس لیفتراک
  • تعمیر موتور لیفتراک
  • تعمیر ترمز لیفتراک
  • تعمیر صندلی لیفتراک
  • تعویض روغن لیفتراک
  • تعویض فیلتر لیفتراک
  • تعمیر هیدرولیک لیفتراک
  • تعمیر الحاقیه لیفتراک
  • تعمیر شارژر لیفتراک

جهت برقراری ارتباط با واحد تعمیر لیفتراک اشتیل با شماره ۴۶۸۰۶۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با پر کردن و ارسال فرم زیر درخواست تعمیرات خود را به مجموعه لیفت سرویس غرب بصورت آنلاین ارسال نمایید.

درخواست تعمیر لیفتراک

تعمیرات تخصصی انواع لیفتراک اشتیل

_

جهت ثبت آنلاین درخواست تعمیر لیفتراک خود می توانید از فرم روبرو استفاده کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیر و یا سرویس لیفتراک شما اقدامات لازم را انجام دهند.
پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت.
ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و سرویس در محل مشتری را دارند، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مورد نظر به محل لیفتراک اعزام شده و سرویس مورد نظر را روی دستگاه ها انجام می دهد و ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و یا سرویس در محل را ندارند، پس از هماهنگی های لازم، دستگاه مورد نظر به محل مجموعه لیفت سرویس غرب منتقل شده تا کارشناسان این مجموعه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و یا سرویس دستگاه انجام دهند.









    لیفتراک اشتیل

    مشخصات لیفتراک اشتیل

    مشخصات و ویژگی های انواع لیفتراک اشتیل

    _

    شرکت تولید کننده لیفتراک اشتیل، مراکز معتبری را در سراسر جهان برای ارائه خدمات فروش و پس از فروش محصولات خود ایجاد نموده است؛ کارشناسان با تجربه و متخصص در این نمایندگی ها مشغول به فعالیت هستند و آماده راهنمایی مشتریان و متقاضیان خرید انواع لیفتراک اشتیل آلمان می باشند. بسیاری از لیفتراک اشتیل قابل مقایسه با سایر انواع لیفتراک مانند لیفتراک تویوتا، هیوندای، کوماتسو، بائولی و زوم لاین می باشد؛ موتور پر قدرت، عملکرد و راندمان بارگیری بالا، دکل و شاخک قوی، قابلیت تحرک و توقف بر روی سطوح شیب دار از مزایای انواع لیفتراک اشتیل هستند.

    • مورد استفاده برای جابجایی انواع مواد صنعتی در محوطه های باز
    • کاربری ساده و راحت برای استفاده راننده لیفتراک
    • زاویه دید بسیار عالی دکل لیفتراک اشتیل
    • موتور پر قدرت ساخت آلمان
    • استفاده راحت برای راننده لیفتراک
    • فرمان هیدرولیک با حساسیت بالا
    • مصرف سوخت بسیار کم
    • دارای کولر و بخاری
    • خرابی بسیار کم

    تاریخچه 

    آشنایی با تاریخچه لیفتراک‌های شرکت اشتیل

    _

    شرکت تولیدی لیفتراک های اشتیل دارای سابقه تولید محصولات صنعتی بیش از ۹۰ سال است این شرکت با همه تحولاتی که جهان با آن در گیر بوده است سرپا مانده و با قدرت هر چه بیشتر کار خود را ادامه می دهد.

    این کمپانی یکی از درخشان ترین تولید کننده عمده محصولات صنعتی مشابه لیفتراک ، کامیون های باربری و لودر در سراسر جهان می باشد. در سراسر این سال ها  جایگاه خود را با بیشتر از ۲۰۰ سایت فروش همچنان به عنوان بهترین های حفظ نموده است.

    اشتیل ( لیفتراک اشتیل ) در سال ۱۹۲۰ در شهر هانبورگ کار خود را آغاز نمود و با بیش از ۷۰۰۰ کارمند و ۲۰۰ سایت فروش جزء کمپانی های بزرگ در دنیا محسوب می شود. کمپانی اشتیل بیشترین تمرکز خود را در سال های اخیر عمدتا روی بازار اروپا و آمریکای لاتین گذاشته است و خدمات متنوعی به خریداران محصولات خود ارائه می دهد.

    لیفت سرویس غرب

    اگر قصد دارید دستگاهی متفاوت با آنچه تا کنون در انبارها استفاده میشده است خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم در مورد خرید لیفتراک اشتیل، اندکی تأمل داشته باشید.

    قابلیت های اساسی انواع لیفتراک اشتیل، تعیین کننده میزان محبوبیت این دستگاه ها در بازار است؛ اینکه یک لیفتراک از چه خصوصیاتی برخوردار است و یا اینکه آیا خرید و استفاده از آن مقرون به صرفه خواهد بود یا خیر، موجب می شود یک برند خاص مانند شرکت لیفتراک اشتیل در بازار تجهیزات انبارداری دوام بیاورد؛ نتیجه کار، افزایش فروش و میزان رضایتمندی خریداران و مشتریان می باشد.

    شرکت اشتیل Still آلمان اولین دستگاه تولیدی خود را در سال 1920 میلادی در شهر هامبورگ راه اندازی کرده و در سال 2016 میلادی موفق به راه اندازی لیفتراک هایبرید (Hybrid) که از دو نوع موتور برقی و دیزلی برخوردار بوده بر روی لیفتراک های 3 و 3.5 تن مدل های RX 70-30,3.5 طراحی و پیاده سازی نموده است و دارای بیشترین تناژ از 1 الی 8 تن و بالاترین ارتفاع بالابری( 7915 میلیمتر) در لیفتراک های برقی بوده و همچنین ریچتراک های برقی تولیدی از تناژ 1 الی 2.5 تن با بالاترین ارتفاع (13000 میلیمتر) را دارا می باشد.

    لیفتراک اشتیل

    در لیفترک اشتیل، نوع برقی و نوع دوگانه سوز آن قابلیت حمل بار از 1 تا 8 تن را دارند و این ویژگی، تنوع کاربری هر یک از این لیفتراک ها را موجب می شود؛ اما در مورد سایر برندها این مسأله کمی فرق می کند. سایر لیفتراک های موجود در بازار، بسته به اینکه از چه سوختی استفاده می کنند، یک ظرفیت بارگیری مخصوص به خود را دارند؛ لیفتراک های برقی، وزن های سبک تر را حمل می کنند اما لیفتراک های دیزلی می توانند تناژ بسیار بالا را جابه جا نمایند؛ در مورد لیفتراک هایی غیر از لیفتراک اشتیل، امکان حمل بار، به طور مثال، 12 تن، برای لیفتراک برقی، دیزلی و دوگانه سوز به طور همزمان امکان پذیر نخواهد بود. تنوع کاربرد، نقطه تمایز لیفتراک اشتیل با سایر برندها می باشد.

     

    تولیدات برند اشتیل به شرح زیر است

    1 – لیفتراک برقی اشتیل از تناژ 1 الی 8 تن

    2 – لیفتراک دیزلی و گازی اشتیل از تناژ 1.6 الی 8 تن

    3 – دستگاههای داخل انباری (شامل جک پالت دستی – پالت تراک – استاکر – ریچتراک – اردر پیکر –   یدک کش برقی و دستگاه راهرو باریک VNA ) از تناژ 1 تن الی 25 تن

    مزیت های لیفتراک

    کنترل عملکرد آسان همچنان نه تنها به عنوان مرکز ارتباطات دستگاه های جدید STILL RX 20 راه اندازی شده بلکه همچنین به عنوان یک مرکز ایمنی به حساب می آید.

    بر اساس کنترل هوشمند سرعت خروج، و در نظر گرفتن شیب، ارتفاع بالابر و وزن بار، قدرت دستگاه توسط سیستم تثبیت بار فعال (ALS) در MX-X کاهش می یابد.

    تثبیت بار فعال (ALS) در FM-X از یک ضربان متعادل برای سرعت و به طور موثر متوقف کردن نوسانات در ارتفاع های بزرگ استفاده می کند.

    (جبران خسارت فعال): (AFC) یکی دیگر از سیستم های ایمنی و ایمنی نوآورانه است تا اطمینان حاصل شود که ناهماهنگی های کف در هنگام استفاده از دستگاه های های باریک مشکل ترند.

    تعیمرات لیفتراک اشتیل

    در میان ابداعات دیگر، سنسور ارتفاع در ماشین های جدید می باشد، حد بالابری نهایی را محدود می کند و یا کامیون را به سرعت خم می کند، وقتی که چنگال برداشته می شود

    کارایی و ایمنی توسط کنترل بار دینامیک (DLC 3) اطمینان حاصل می شود که نشان می دهد وزن بار تخمین شده و ارتفاع بالابر مربوطه در صفحه نمایش انبساط EXV دارای نشانگر ظرفیت حمل بار ساخته شده است و همچنین وزن نامی یا باقی مانده را نشان می دهد.

    آسانسور ممتد STILL EASY View در حین بارگیری و در محل کار کامیون، ایمنی قابل ملاحظه ای را به همراه می آورد، از آنجا که امکان دید غیرمستقیم چنگال و حتی دید بهتر از سایر ماشین ها و عابرین پیاده را فراهم می آورد.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه اول مراجعه کنید