تعمیر صندلی لیفتراک

تعمیر صندلی لیفتراک

_

مقدمه

در لیفتراک یکی از اساسی ترین مسائلی که کمپانی های سازنده همیشه بدان توجه ویژه‌ای داشته اند مسئله صندلی استاندارد بوده است. .در تکنولوژی های جدید صندلی ها به گونه ای طراحی گردیده اند که راننده مدت زمان طولانی‌تری را بدون اینکه به وی آسیبی وارد آید پشت فرمان به کار مشغول باشد .درسالهای اخیر صندلی ها به گونه ای طراحی شده اند که در کف و پشت راننده هوا جریان داشته باشد نیز استفاده از حالت ویبریشن که در تکنولوژی های جدید از آن بهره‌برداری گردیده از مواردی است که موجب افزایش راندمان شده است.

  • تعمیر باتری لیفتراک
  • تعمیر اکسل لیفتراک
  • تعمیر سیستم روشنایی
  • تعمیر گیربکس لیفتراک
  • تعمیر موتور لیفتراک
  • تعمیر ترمز لیفتراک
  • تعمیر صندلی لیفتراک
  • تعویض روغن لیفتراک
  • تعویض فیلتر لیفتراک
  • تعمیر هیدرولیک لیفتراک
  • تعمیر الحاقیه لیفتراک
  • تعمیر شارژر لیفتراک

جهت برقراری ارتباط با واحد تعمیر سیار لیفتراک اشتیل با شماره ۴۶۸۰۶۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با پر کردن و ارسال فرم زیر درخواست تعمیرات خود را به مجموعه لیفت سرویس غرب بصورت آنلاین ارسال نمایید.

درخواست تعمیرصندلی

تعمیر تخصصی فرمان هیدرولیک لیفتراک

_

جهت ثبت آنلاین درخواست تعمیرصندلی لیفتراک خود می توانید از فرم روبرو استفاده کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیر و یا سرویس لیفتراک شما اقدامات لازم را انجام دهند.
پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت.
ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و سرویس در محل مشتری را دارند، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مورد نظر به محل لیفتراک اعزام شده و سرویس مورد نظر را روی دستگاه ها انجام می دهد و ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و یا سرویس در محل را ندارند، پس از هماهنگی های لازم، دستگاه مورد نظر به محل مجموعه لیفت سرویس غرب منتقل شده تا کارشناسان این مجموعه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و یا سرویس دستگاه انجام دهند.









    عملکرد سیستم خنک کننده در صندلی لیفتراک

     

    _

    سیستم انتقال سرمای موجود در صندلی لیفتراک متشکل از مجاری و لوله های مسی وصل شده به یک خنک کننده مرکزی می باشد.به این نحو که مجاری به صورت مارپیچی دقیقاً در پشت راننده و کف صندلی قرار می‌گیرد به طوری که راننده کاملاً سرما را در تابستان حس می نماید این لوله ها دقیقا چسبیده به انتهای سطح زیر روکش می باشد و با توجه به خاصیت رسانایی بالای مس این انتقال دما خیلی سریع پس از روشن نمودن سیستم خنک کننده صورت می پذیرد اگرچه این سرعت تغییر دما بستگی به المان های دیگری از جمله قدرت سیستم خنک کننده نیز دارد.

    تکنولوژی ASCT در صندلی

    لیفتراک

    آشنایی با تاریخچه فرمان هیدرولیک لیفتراک

    _

    طراحی هایی که تا کنون بر روی صندلی رانندگان صورت می گرفته بر مبنای استانداردهای بوده است که به بدن آسیب نرساند و بحث ارگونومی همیشه رعایت شده  است اما این طراحی ها هیچگاه نمی توانستند عامل خستگی را از راننده بزدایند تکنولوژیASCT یک تکنولوژی خیلی پیشرفته در این زمینه است که با استفاده از یک میکرو کنترلر و سیستم مکانیکی مبتنی بر تراکم و انقباض بتوان احساس راحت تری به رانندگان داد و این قابلیت را ایجاد نمود تا رانندگان دیرتر خسته شود اگرچه همیشه بحث ارگونومی و طریقه نشستن صحیح رانندگان خود عامل موثر در رسیدن به این هدف بوده است.