شارژر باتری لیفتراک

تعمیر شارژر باتری لیفتراک

_

تمامی خدمات ارائه شده برای تعمیر شارژر باتری لیفتراک توسط مجموعه لیفت سرویس غرب با استفاده از جدیدترین تجهیزات موجود و با بکارگیری از قطعات اصلی و اورجینال شارژر باتری لیفتراک انجام می شود که سبب افزایش طول عمر شارژر باتری لیفتراک ها و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده از طرف این مجموعه می باشد. تعمیرات تخصصی و سرویس های قابل ارائه برای انواع شارژر باتری لیفتراک در مجموعه لیفت سرویس غرب به شرح زیر می باشد.

اطلاعات بیشتر در خصوص: تعمیرات باتری لیفتراک

  • تعمیر سیم پیچ سه فاز و تک فاز
  • تعویض سیم پیچ سه فاز و تک فاز
  • تعمیر بردهای کنترلر هوشمند شارژر
  • تعویض SRC آسیب دیده
  • تعمیر برد کنترلر
  • تعمیر فیوزهای ورودی و یا خروجی
  • تعویض کنترلر هوشمند شارژر باطری لیفتراک
  • راه اندازی و تست نهایی شارژر

جهت برقراری ارتباط با واحد تعمیر سیار شارژر باتری لیفتراک با شماره ۴۶۸۰۶۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با پر کردن و ارسال فرم زیر درخواست تعمیرات خود را به مجموعه لیفت سرویس غرب بصورت آنلاین ارسال نمایید.

درخواست تعمیر شارژر باتری لیفتراک

تعمیرات تخصصی انواع شارژر باتری لیفتراک 

_

جهت ثبت آنلاین درخواست تعمیر شارژر باتری لیفتراک خود می توانید از فرم روبرو استفاده کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیر و یا سرویس شارژرباتری لیفتراک شما اقدامات لازم را انجام دهند.
پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت.
شارژر هایی که قابلیت تعمیر و سرویس در محل مشتری را دارند، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مورد نظر به محل شارژر باتری لیفتراک اعزام شده و سرویس مورد نظر را روی دستگاه ها انجام می دهد و شارژر هایی که قابلیت تعمیر و یا سرویس در محل را ندارند، پس از هماهنگی های لازم، دستگاه مورد نظر به محل مجموعه لیفت سرویس غرب منتقل شده تا کارشناسان این مجموعه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و یا سرویس دستگاه انجام دهند.









    شارژر باتری لیفتراک

    مشخصات شارژر باتری لیفتراک

    مشخصات و ویژگی های انواع شارژر باتری  لیفتراک

    _

    شارژر لیفتراک در انواع مختلف سه فاز و تک فاز موجود هستند این شارژرها دارای سیستم شارژ کننده تمام اتوماتیک و در ولتاژها و آمپرساعت های مختلف در صنعت مورد استفاده قرار میگیرند که در رنج های 24 ولت 40 آمپر ساعت 36 ولت 80 آمپر ساعت 48 ولت 100 آمپر ساعت 72 ولت 100 آمپر ساعت و 80 ولت 100 آمپر ساعت متفاوت هسنتد شارژر لیفتراک با استفاده از برد الکترونیکی هوشمند وضعیت باطری را تحت نظر دارد و به وسیله لامپ های LED و صفحه LCD موجود بر روی شارژر لیفتراک میتواند میزان شارژ و وضعیت باتری را در مراحل مختلف به کاربر اطلاع دهد. شارژرها نسبت به تغییرات ولتاژ ورودی بسیار مقاوم بوده و به علت دارا بودن سیستم کنترل ولتاژ میکرپروسسور از دقت بسیار بالایی برخوردار می باشند

    اهمیت شارژر باتری لیفتراک

    اهمیت شارژر باتری لیفتراک

    _

    شارژر به طور کلی یک منبع تغذیه برای هردستگاهی محسوب می شود. براساس نوع لیفتراک، شرکت سازنده، برند و نوع شارژر، قیمت شارژر لیفتراک برقی هم متفاوت می باشد.شارژر باتری لیفتراک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که نحوه عملکرد شارژر تاثیر مستقیم روی عملکرد لیفتراک شما دارد. انتخاب یک شارژ باتری لیفتراک مناسب می تواند عمر لیفتراک را افزایش دهد.