استاکر برقی

تعمیر استاکر برقی

تعمیر استاکر برقی

_

تمامی خدمات ارائه شده برای استاکر برقی توسط مجموعه لیفت سرویس غرب با استفاده از جدیدترین تجهیزات موجود و با بکارگیری از قطعات اصلی و اورجینال استاکر برقی انجام می شود که سبب افزایش طول عمر استاکر ها و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده از طرف این مجموعه می باشد. تعمیرات تخصصی و سرویس های قابل ارائه برای انواع استاکر برقی در مجموعه لیفت سرویس غرب به شرح زیر می باشد.

  • تعمیر باتری استاکر برقی
  • تعمیر اکسل
  • تعویض چرخ استاکر برقی
  • تعمیر گیربکس
  • تعمیر موتور استاکر برقی
  • تغییر سیستم استاکر برقی
  • تعمیر برد کنترل فرمان استاکر
  • تعویض روغن استاکر برقی
  • تعویض فیلتر استاکر برقی
  • تعمیر هیدرولیک
  • تعمیر الحاقیه استاکر برقی
  • تعمیر شارژر

اطلاعات بیشتر در خصوص: تعمیر استاکر دستی

جهت برقراری ارتباط با واحد تعمیر سیار استاکر برقی با شماره ۴۶۸۰۶۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با پر کردن و ارسال فرم زیر درخواست تعمیرات خود را به مجموعه لیفت سرویس غرب بصورت آنلاین ارسال نمایید.

درخواست تعمیر استاکر

_

جهت ثبت آنلاین درخواست تعمیر استاکر برقی خود می توانید از فرم روبرو استفاده کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیر و یا سرویس استاکر برقی شما اقدامات لازم را انجام دهند.
پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت.
استاکر هایی که قابلیت تعمیر و سرویس در محل مشتری را دارند، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مورد نظر به محل استاکر برقی اعزام شده و سرویس مورد نظر را روی دستگاه ها انجام می دهد و استاکر های برقی که قابلیت تعمیر و یا سرویس در محل را ندارند، پس از هماهنگی های لازم، دستگاه مورد نظر به محل مجموعه لیفت سرویس غرب منتقل شده تا کارشناسان این مجموعه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و یا سرویس دستگاه انجام دهند









    استاکر برقی

    مشخصات

    _

    استاکرها را می توان از نظر ساختاری، شبیه به لیفتراک ها دانست با این تفاوت که امکانات و قابلیت های لیفتراک بیشتر و همچنین ابعاد آن ها بسیار بزرگ تر است. استاکر، در دسته ماشین آلات انبارداری طبقه بندی می شود و بیشتر در فروشگاه ها، کارخانه های کوچک، انبارهای بزرگ و مواردی که بارهای حدود 3 تن باید جابه جا شوند مورد استفاده قرار می گیرد.  استاکر برقی همانطور که از نام آن مشخص است دستگاهی است که برای حمل بار از نیروی برق استفاده میکند. در این نوع استاکرها بالا و پایین رفتن شاخک های دستگاه و حرکت استاکر به جلو و عقب با استفاده از نیروی برق انجام میشود که به آن استاکر تمام اتوماتیک گفته میشود. مزیت استاکر برقی در این است که با توجه به حجم کمتر آن توانایی جابجایی در مکان های کوچیک و راهروهای باریک در آن بیشتر است و میتوان از آن در فروشگاه ها و انبارهای کوچک برای جابجایی و حمل بار استفاده کرد.ضمن اینکه استاکرهای برقی در انواع مختلف را با هزینه کمتری نسبت به لیفتراک ها میتوان خریداری و تهیه نمود.

    انواع استاکر

    آشنایی انواع استاکر

    _

    استاکر یا لیفتراک دستی به سه نوع دستی ، نیمه برقی و استاکر برقی تقسیم می شود.نوع دستی آن با تلمبه زدن به صورت دستی یا با قدرت پا عمل می کند و حرکت دستگاه به جلو و عقب هم به صورت  هل دادن می  باشد. نوع نیمه برقی آن مانند بالابر به صورت برقی باعث حرکت  بار به بالا یا پایین می شود و حرکت دستگاه به جلو و عقب باز هم به صورت دستی می باشد.در نوع استاکر برقی مانند لیفتراک های دیزلی تمام حرکت های دستگاه به صورت برقی انجام می شود.