لیفتراک دستی

لیفتراک دستی یا استاکر دستی ، یکی از انواع لیفتراک است که در انبارها و کارخانه‌جات برای جا به جا کردن بار و وسایل دیگر قابلیت دارد. استاکر دستی برای بار های نسبتا سنگین استفاده می شود که انسان به صورت عادی قادر به جا به جایی آن نمی‌باشد و همچنین قابل توجه است که نباید بار های بسیار سنگین را با آن ها جا به جا کرد زیرا خطر واژگونی آن ها وجود دارد.

اطلاعات بیشتر در خصوص: تعمیر استاکر

کاربرد

استاکر دستی برای بالا و پایین بردن بار در ارتفاعات استفاده می شود که جک بالابر این نوع لیفتراک به صورت دستی و توسط نیروی انسانی کار می کند که می‌تواند بار و وسایل مورد نظر را در ارتفاعات بارگیری و یا تخلیه نماید.

این لیفتراک در کارگاه های کوچک، انبارها و محیط های صنعتی به راحتی نیاز افراد در جابه‌جایی وسایل را برآورده می کند و به صورت کلی از لیفتراک ها برای بارگیری و یا تخلیه بار ماشین ها و قرار دادن و برداشتن وسایل و بار در قفسه فروشگاه ها، کارخانه جات و… استفاده می شود.
همانطور که گفتیم این نوع لیفتراک به صورت دستی و توسط نیروی انسانی کنترل می شود و سیستم عملکرد آن ها بر اساس پمپ هیدرولیک می باشد که برای بالا و پایین بردن شاخک ها از جک دستی هیدرولیک و برا جلو و عقب بردن آن از نیروی دست استفاده می شود.

در نوع نیمه اتوماتیک آن برای بالا و پایین رفت شاخک ها از نیروی برق استفاده می شود که برای جلو و عقب رفتن دستگاه از نیروی دست استفاده می شود. جالب است بدانید که لیفتراک دستی را با نام هایی نظیر جک بالابر، بالابر صنعتی یا استاکر دستی نیز می شناسند که جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ویکیپدیا مراجعه کنید.

جهت دریافت خدمات تعمیر استاکر دستی میتوانید با گروه لیفت سرویس غرب تماس گرفته تا کارشناسان ما به سرعت به محل شما حاظر شده و لیفتراک شمارا تعمیر کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =