پالت تراک برقی

تعمیر پالت تراک برقی

تعمیرات تخصصی انواع پالت تراک برقی

_

تمامی خدمات ارائه شده برای پالت تراک برقی توسط مجموعه لیفت سرویس غرب با استفاده از جدیدترین تجهیزات موجود و با بکارگیری از قطعات اصلی و اورجینال پالت تراک برقی انجام می شود که سبب افزایش طول عمر تراک ها و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده از طرف این مجموعه می باشد. تعمیرات تخصصی و سرویس های قابل ارائه برای انواع پالت تراک برقی در مجموعه لیفت سرویس غرب به شرح زیر می باشد.

مطالعه بیشتر: تعمیر جک پالت

 

  • روغن ریزی جک پالت
  • نقاشی پالت با رنگ استاندارد
  • خرابی شیر های هیدرولیک
  • دیفرانسیل پالت لیفتراک
  • تعویض چرخ ها
  • تعویض قطعات هیدرولیکی
  • پمپ هیدرولیک پالت
  • ساخت پلت فرم جدید
  • بازسازی تخصصی پالت
  • تعمیر برد الکترونیکی پالت
  • تعمیر و تعویض قاب های شکسته

جهت برقراری ارتباط با واحد تعمیر سیار پالت تراک برقی با شماره ۴۶۸۰۶۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با پر کردن و ارسال فرم زیر درخواست تعمیرات خود را به مجموعه لیفت سرویس غرب بصورت آنلاین ارسال نمایید.

درخواست تعمیر پالت تراک برقی

تعمیرات تخصصی انواع پالت تراک برقی

_

جهت ثبت آنلاین درخواست تعمیر پالت تراک برقی خود می توانید از فرم روبرو استفاده کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیر و یا سرویس پالت تراک برقی شما اقدامات لازم را انجام دهند.
پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت.
پالت تراک برقی هایی که قابلیت تعمیر و سرویس در محل مشتری را دارند، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مورد نظر به محل تراک برقی اعزام شده و سرویس مورد نظر را روی پالت تراک برقی انجام می دهد و ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و یا سرویس در محل را ندارند، پس از هماهنگی های لازم، دستگاه مورد نظر به محل مجموعه لیفت سرویس غرب منتقل شده تا کارشناسان این مجموعه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و یا سرویس دستگاه انجام دهند.









    پالت تراک برقی

    پالت تراک برقی

    مشخصات و ویژگی های انواع پالت تراک برقی

    _

    پالت تراک برقی مناسب ترین وسیله برای تمام کار های مربوط به حمل و نقل در امور انبار داری  است. پالت تراک ها در سه مدل پالت تراک برقی، پالت تراک نیمه برقی وپالت تراک دستی است که پالت تراک دستی را با نام جک پالت بیشتر می شناسند. پالت تراک برقی دو کلید کنترلی دارد که با آن ها دو حرکت عمودی وافقی انجام می شود. حرکت عمودی با یک کلید کنترلی و برای بلند کردن بار از روی زمین و با کلید کتنرلی دیگر دستگاه برای جابه جایی بار به حرکت در می آید. کلیه حرکت های پالت تراک برقی به دو صورت کند وسریع انجام می شود.

    تفاوت پالت تراک برقی

    آشنایی با تفاوت های  پالت تراک برقی

    _

    به طور کلی پالت تراک های برقی به دو دسته برقی تقسیم می شوند. در پالت تراک های تمام برقی عملیات بالابری و حرکت دستگاه پالت تراک به بوسیله نیروی الکتریکی که توسط یک باطری انجام می گردد که این تجهیزات نیز به نوبه ی خود به دو نوع پالت تراک برقی بدون سکو و پالت تراک برقی سکودار تقسیم بندی می شوند. در نوع نیمه برقی که به جک پالت های برقی نیز مشهور هستند عملیات بالابری جک تعبیه شده در آن و حرکت دستگاه توسط نیروی محرکه الکتریکی انجام می پذیرد.