تعمیر هیدرولیک فرمان لیفتراک

تعمیر هیدورلیک فرمان لیفتراک

_

تعمیر هیدورلیک فرمان لیفتراک

کلمه هیدرولیک از دو واژه یونانی “hydro” به معنای آب و “aulous” به معنای لوله مشتق شده است. امروزه واژه هیدرولیک برای شرح دادن انتقال و کنترل نیروها و جابه‌جایی به وسیله سیال، مورد استفاده قرار می گیرد. سیال هیدرولیک می تواند دارای روغن پایه معدنی، سنتزی و یا جزء سیالات ضد آتش باشد که در تمامی ماشین ها و تجهیزات کاربرد دارد. سیستم های هیدرولیک در بسیاری از صنایع از جمله صنایع کشاورزی و ساختمانی، صنایع غذایی و بسته بندی، صنایع چوب، کشتی سازی، صنایع معدن و فولاد، هواپیمایی و فضانوردی، پزشکی، محیط زیست و صنایع شیمیایی نقش برجسته و مهمی را ایفا می کنند. پیشرفت های اخیر در دانش سیالات و تولید روانکار‌های جدید، سبب توسعه اجزا و سیستم های هیدرولیک شده است.

پایه علم هیدرولیک

پایه ی دانش هیدرولیک بر قانون پاسکال استوار است که در قرن هفدهم بیان شد. بر مبنای این قانون، فشار اعمال شده بر هر نقطه ی پیکره ی یک سیال ساکن، سبب ایجاد نیرویی می گردد که در تمام جهات منتقل می شود، این نیرو به صورت عمود بر سطح دیواره ی سیال یا هر سطح در تماس با آن، اعمال می شود. از آنجا که فشار به صورت نیرو (F) بر سطح (A) تعریف می شود، با افزایش سطح مرتبط با سیال، مقدار نیرو نیز افزایش خواهد یافت. این پدیده اساس عملکرد سیستم های هیدرولیک می باشد.

  • تعمیر باتری لیفتراک
  • تعمیر اکسل لیفتراک
  • تعمیر سیستم روشنایی
  • تعمیر گیربکس لیفتراک
  • تعمیر موتور لیفتراک
  • تعمیر ترمز لیفتراک
  • تعمیر صندلی لیفتراک
  • تعویض روغن لیفتراک
  • تعویض فیلتر لیفتراک
  • تعمیر هیدرولیک لیفتراک
  • تعمیر الحاقیه لیفتراک
  • تعمیر شارژر لیفتراک

جهت برقراری ارتباط با واحد تعمیر سیار لیفتراک اشتیل با شماره ۴۶۸۰۶۱۹۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید با پر کردن و ارسال فرم زیر درخواست تعمیرات خود را به مجموعه لیفت سرویس غرب بصورت آنلاین ارسال نمایید.

درخواست تعمیرهیدرولیک فرمان

تعمیر تخصصی فرمان هیدرولیک لیفتراک

_

جهت ثبت آنلاین درخواست تعمیرهیدرولیک فرمان لیفتراک خود می توانید از فرم روبرو استفاده کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیر و یا سرویس لیفتراک شما اقدامات لازم را انجام دهند.
پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت.
ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و سرویس در محل مشتری را دارند، پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار مورد نظر به محل لیفتراک اعزام شده و سرویس مورد نظر را روی دستگاه ها انجام می دهد و ماشین آلاتی که قابلیت تعمیر و یا سرویس در محل را ندارند، پس از هماهنگی های لازم، دستگاه مورد نظر به محل مجموعه لیفت سرویس غرب منتقل شده تا کارشناسان این مجموعه اقدامات لازم را جهت رفع مشکل و یا سرویس دستگاه انجام دهند.









    عملکرد سیستم هیدرولیک در لیفتراک

     

    _

    اگر لیفتراک دارای موتور باشد مثل لیفتراک های دیزلی و دوگانه سوز (بنزینی-گازی) ، پمپ به طور مستقیم به موتور لیفتراک  متصل می شود و تمام زمان روشن بودن لیفتراک این پمپ نیز در حال فعالیت می باشد. در صورتیکه لیفتراک برقی باشد پمپ در تمام مدت کار نمی کند زیرا عمر باتری را کاهش می دهد در عوض دارای یک میکروسوئیچ است و زمانی کار می کند که اهرم شیر کنترلتوسط اپراتور استفاده شود.

    توسط پمپ های هیدرولیک میتوان نیروی مکانیکی را تبدیل به قدرت سیال تحت فشار نمود. مرحله بعد انتقال نیرو به نقطه دلخواه است که این وظیفه را لوله ها، شیلنگ ها و بست ها به عهده میگیرند . بعد از کنترل فشار و تعیین جهت جریان توسط شیرها، سیال تحت فشار به سمت عملگرها هدایت می شود. توسط سیستم هیدرولیک و با کمک پمپ های هیدرولیک حرکت دورانی موتور به نیروی مکانیکی خطی تبدیل می شود.

    در سیستم هیدرولیک لیفتراک ها از قطعات مختلفی از نظیر پمپ هیدرولیک لیفتراک، پمپ فرمان لیفتراک کنترل ولو بالابر، شلنگ ها و جک های هیدرولیک استفاده می شود. تمامی این قطعات علیرغم عملکرد های گوناگون در راستای یکدیگر جهت انجام عملیات باربرداری مطمئن می باشند و نقص در عملکرد هر کدام از آن ها به منزله توقف عملیات لیفتراک می باشد. لذا استفاده از قطعات یدکی هیدرولیک مرغوب باعث کارایی مطمئن و بدون وقفه لیفتراک خواهد بود.

     

    دسته بندی قطعات هیدرولیک

    • پمپ هیدرولیک لیفتراک
    • پمپ کلاچ پایین و کلاچ بالا لیفتراک
    • شیلنگ مکش هیدرولیک لیفتراک
    • شیلنگ برگشت هیدرولیک لیفتراک
    • رابط چهارشاخ پمپ هیدرولیک لیفتراک
    • کیت کنترل ولو لیفتراک
    • کنترل ولو بالابر لیفتراک
    • اوربیترول لیفتراک
    • کیت تعمیر اوربیترول لیفتراک

    تاریخچه فرمان هیدرولیک لیفتراک

    آشنایی با تاریخچه فرمان هیدرولیک لیفتراک

    _

    دانشمند فرانسوی پاسکال، اصول سیستم های هیدرولیکی را در حدود ۳۰۰ سال پیش کشف کرد.در اواخر سال ۱۷۰۰ ، مهندس ومکانیکی بریتانیایی به نام Joseph Bramah ، قوانین پاسکال  را به کار برد و یک آزمایش کاربردی در این خصوص انجام داد.قوانین پاسکال به این صورت بود که یک مایع نمی‌تواند فشرده شود اما هنگامی که تحت فشار قرار گیرد می تواند این فشار را در جهت های مختلف منتقل کند؛ به طور مثال اگر مخزن حاوی یک مایع که یک سرپوش داشته باشد در اثر فشار ناشی از مایع داخل مخزن سرپوش ممکن است از جای خود حرکت کند. او در سال ۱۷۹۵ اولین قانون فشار هیدرولیکی را که اساس عملکرد سیستم های هیدرولیکی در ماشین آلات و لیفتراک ها است به جهان ارائه کرد.

    در سیستم هیدرولیک لیفتراک ها از قطعات مختلفی  استفاده می شود که  تمامی این قطعات علیرغم عملکرد های گوناگون در راستای یکدیگر جهت انجام عملیات باربرداری مطمئن می باشند و نقص در عملکرد هر کدام از آن ها به منزله توقف عملیات لیفتراک می باشد. لذا استفاده از قطعات یدکی هیدرولیک مرغوب باعث کارایی مطمئن و بدون وقفه لیفتراک خواهد بود.

    پمپ هیدرولیک لیفتراک

    با توجه به استفاده ی بیش از پیش سیستم های هیدرولیک در صنایع ماشین آلات راهسازی پمپ های هیدرولیک لیفتراک  با دبی و فشار متغیر در انواع مختلف تولید میشود. پمپ های هیدرولیک لیفتراک  انرژی که از موتور احتراق و یا الکتریکی  دستگاه میگیرد به انژی هیدرولیکی تبدیل می کند به گونه ای که توان ورودی پمپ هیدرولیک لیفتراک از یک موتور تامین میشود و توان هیدرولیکی را به عنوان خروجی تحویل میدهد.پمپ هیدرولیک لیفتراک  طوری عمل میکند که در یک سیستم هیدرولیک دبی ایجاد میکند.

    پمپ ها در صنعت هیدرولیک به سه دسته تقسیم میشود:

    •  پمپ های هیدرولیکی جابجایی غیر مثبت
    • پمپ های هیدرولیکی جابجایی مثبت
    • پمپ های چرخ دنده ای که به چند دسته تقسیم میشود عبارت ان از:

    1. پمپ های چرخ دنده خارجی

                                            2.پمپ چرخ دنده داخلی

                                                                            3.پمپ های گوشوارهای

                                                                                                              4.پمپ های پیچی

                                                                                                                                       5.پمپ های ژیروتوری

                                                                                                                                                                       6. پمپ های پره ای

                                                                                                                                                                                                    7.پمپ های پیستونی